Przezadminanaliza1 / Blog / 0 komentarze/y

Monitoring konkurencji – czy można wyprzedzić ostatniego?

Oczywiście – nie można. Można natomiast wyprzedzić pierwszego. Nawet wtedy, gdy mowa o najsilniejszym graczu na rynku, a “bieżnią” staje się wyszukiwarka Google. Analizując działania rywali w sieci internetowej mamy możliwość pozyskania danych niezbędnych do ich prześcignięcia. Im dokładniejszy research, tym większa szansa na wyłapanie elementów, które w pozytywny sposób wpływają na algorytm wyszukiwarki i promują stronę na najwyższych pozycjach.

Jak przeanalizować Twoich konkurentów?

Sama analiza działań rywali jest złożonym działaniem, na sukces którego wpływa wiele różnorodnych czynników. Aby ułatwić to zadanie osobom mniej doświadczonym, powstały osobne firmy specjalizujące się w tego typu pozyskiwaniu danych. Jeżeli nie jesteśmy specjalistami w tej dziedzinie, warto zainwestować w profesjonalne raporty.

Sieć internetowa, a pozyskiwane dane

Wielu przedsiębiorców twierdzi, że dane pochodzące z monitoringu konkurencji są często zakłamane i bazują na szczątkowych danych statystycznych. Algorytmy firm monitorujących konkurencję są w obecnych czasach tak złożone, że w mgnieniu oka możemy dowiedzieć się praktycznie wszystkiego o danej stronie internetowej i zachodzących na niej aktywnościach. Warto rozważyć tę inwestycję.

https://dealavo.com/pl/

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *