Przezadminanaliza1 / Blog / 0 komentarze/y

Monitoring konkurencji i analiza działań rywali w sieci

Od czego zacząć?

Monitoring konkurencji trzeba zacząć od określenia pozycji własnej spółki w kontekście rynku, na jakim działa. Aby tego dokonać, trzeba odnaleźć wszelkie spółki o zbliżonym charakterze działalności i podobnej wielkości, jakie są zlokalizowane w otoczeniu oraz mają konkurencyjną ofertę. Potem dobrać z nich te, jakie stanowią najpoważniejsze “niebezpieczeństwo” oraz dobrze się im przyjrzeć. Dokładnie zobaczyć ich strony internetowe i kanały społecznościowe. Porozmawiać z działem kadry konsumenta, kontrolując tym samym jego jakość. Następnym etapem jest znalezienie stosowanych przez konkurencję słów ważnych, i również zrozumienie ich pozycji w rezultatach wyszukiwania. Należałoby ustalić także, które działania marketingowe wykorzystują konkretne podmioty oraz skąd czerpią największy ruch. Ważną kwestią jest jednakże odnalezienie słabych punktów własnej monitoring konkurencji https://dealavo.com/pl/ oraz zwiększenie ich we naszej spółce. Nie zawsze bowiem najdoskonalszym wyjściem jest powtarzanie tychże samych działań

Znajdź słowa kluczowe konkurencji

Na wczesnym etapie oceny funkcjonowań konkurencji w sieci powinieneś skoncentrować się na ustaleniu słów ważnych, jakie gwarantują jej duże pozycje w zyskach wyszukiwania Google. Zanim jednakże przejdę do przedstawienia danych urządzeń, jakie temu posłużą, zatrzymam się na chwilę przy Planerze słów ważnych Google AdWords. Za jego pośrednictwem potrafisz bowiem ustalić, jakie słowa-klucze są typowe dla Twojej branży, i dokładniej jakie frazy zapisują w okno wyszukiwarki internauci, gdy poszukują usług połączonych z Twoją ofertą.

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *